صرف نظر از نفوذ نسبتاً بالاتر در بازار و کاهش رشد پوشک بچه در کشورهای توسعه یافته، اقتصادهای نوظهور، به صراحت در سراسر آفریقا و آسیا، پیش بینی می شود فرصت های رشد قوی را برای تولیدکنندگان پوشک بچه سایز صفر در آینده قابل پیش بینی ارائه دهند و طبق تجزیه و تحلیل FMI، فروش پوشک بچه بین سالهای 2021 تا 2031 به میزان 5.0 درصد افزایش مییابد.
آیا ظهور فناوری پوشیدنی هوشمند باعث فروش پوشک بچه خواهد شد؟
با ظهور دستگاههای پوشیدنی هوشمند، بازیگران غولپیکر در بازار بر تولید پوشکهای کودک مجهز به حسگرها، متصل به برنامههای تلفن همراه متمرکز شدهاند که با تشخیص هر گونه نشت توسط سنسورها، هشدار ارسال میکنند و این فناوری والدین را قادر می سازد تا از نوزادان خود به درستی مراقبت کنند و به غیر از مراقبت موثر، پوشک های هوشمند کودک می توانند به حفظ بهداشت نیز کمک کنند، به این ترتیب از هر نوع عفونت پوستی جلوگیری می کنند.
سلامت نوزاد جنبه اساسی است که باید از آن مراقبت شود و به این ترتیب، پوشک های هوشمند با پیشرفت های آتی، به عنوان مثال، هشدار PLUS توسط سازمان های مختلف استفاده می شود و Smart Pee یکی از سنسورهایی است که در پوشک نوزاد برای آگاهی قبلی استفاده می شود و به نظارت بر رطوبت و دما کمک می کند و برخی از شرکتهای پیشرو در حال پیوستن به این گروه هستند که به رشد بازار ادامه خواهد داد.
به عنوان مثال، در سال 2019، Pampers یکی از شرکتهای تابعه Procter & Gamble شرکت Lumi را راهاندازی کرد، که یک پوشک هوشمند است که اساساً زمانی که کودک پوشک خیس دارد، یک پیام پاپ آپ ارسال میکند و پوشک هوشمند Lumi دارای یک نوار رطوبت داخلی با سنسور قابل استفاده مجدد است و در نقطه ای که پوشک خیس است، سنسور به اپلیکیشن موبایل Lumi هشدار می دهد که از طریق آن والدین یک زنگ هشدار برای تعویض پوشک دریافت می کنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.