این مقاله کاربرد تلویزیون را بررسی میکند: ظهور برنامهها بهعنوان یک وسیله اصلی برای ارائه خدمات/محتوای تلویزیونی از طریق تلویزیونهای هوشمند، دستگاههای متصل، تلفنهای هوشمند و تبلتها.
این مقاله با بررسی روابط متقابل بین محتوای تلویزیونی، برنامههای اکتشافی و تجمیعکننده، نشان میدهد که چگونه ارائهدهندگان محتوا/نرمافزار، تولیدکنندگان دستگاه و پلتفرمهای زیرساختی برای کنترل دسترسی و تجربه ما به تلویزیون در بازاری که مبتنی بر دادهسازی، کالاسازی و انتخاب است، رقابت میکنند.
تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49 اینچ از باکیفیت ترین نوع تلویزیون ها می باشد.
این کنترل در یک نرم افزار، دستگاه و محیط زیست پلتفرم چندبعدی اعمال می شود که در آن قابلیت کشف در مرکز قرار دارد زیرا تعیین می کند کدام محتوا، سرویس ها و برنامه ها برجسته ترین، در دسترس ترین و یافتن آسان تر هستند.
تیم کوک (مدیر عامل اپل) با راه اندازی پخش کننده رسانه دیجیتال اپل تی وی جدید در سال 2015، ادعا کرد که «آینده تلویزیون برنامه ها هستند»
اظهارات کوک ممکن است غافلگیرکننده به نظر برسد، زیرا برنامهها معمولاً با تلفنهای هوشمند و تبلتها مرتبط هستند، در حالی که اکثریت قریب به اتفاق تماشای تلویزیون (در بریتانیا و ایالات متحده) روی دستگاه تلویزیون انجام میشود.
مجموعه تبدیل شده است. تلویزیونهای هوشمند و دستگاههای متصل که به تلویزیون متصل میشوند (مانند پخشکنندههای رسانه دیجیتال، ستتاپ باکسها (STB) و کنسولهای بازی) سرویسهای تلویزیونی آنلاین و درخواستی را از طریق برنامهها ارائه میکنند و برنامهها را به جزء محوری اکوسیستم تلویزیونی معاصر تبدیل میکنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.