مهم است که بدانیم بازی با اسباب بازی ماشین های ایرانی قصد آسیبرسانی ندارند.
شرکتکنندگان ممکن است آسیب ببینند، اما این آسیبها به دلیل ماهیت بازی است و نه هدف.
این یک تمایز مهم در هنگام شناسایی پرخاشگری جدی است، جایی که تظاهرات رفتار هدف صریح آسیب رساندن یا تخریب را دارد و چنین رفتاری به قصد آسیب رساندن به سمت دیگری هدایت می شود.
رفتار ضداجتماعی و عواطف منفی در حین بازی وانمودی اعمال خشونت آمیز تری را نشان می دهد و رفتار ضداجتماعی بیشتری را خارج از زمینه بازی خود انجام می دهد.
20 برای کودکان خردسالی که فاقد مهارت های اجتماعی و تنظیم هیجانی مناسب سن هستند، حمایت بیشتری لازم است.
Smilansky21 پیشنهاد می کند که بازی اجتماعی دراماتیک شامل تعامل مشارکتی حداقل دو کودک است که نقش ها را به صورت کلامی و فیزیکی با دو عنصر کلیدی ایفا می کنند: تقلید و ساختگی. پذیرش یا سرکوب بازی اجتماعی دراماتیک توسط دانش و ادراک مربیان اولیه دوران کودکی تعیین می شود.
برای درک بیشتر، محققان باید در نظر داشته باشند که بازیهای جنگی و بازیهای جنگی تا چه حد در محیطهای خانه و آموزشی همراه با مؤلفههای زمینهای که بر پذیرش یا سرکوب تأثیر میگذارند، پذیرفته میشوند.
والدین و مربیان معمولاً به دلیل شباهت آن به پرخاشگری جدی و مشکل در تشخیص تفاوت های ظریف بین این دو، دعوای بازی را اشتباه تفسیر می کنند یا از آن ناراحت می شوند.
اگر از پرخاشگری بازیگوش حمایت شود، برای رشد کودک بسیار مفید است.
عمل تظاهر به پرخاشگری معادل پرخاشگری نیست. تغییر نقش، همکاری، مشارکت داوطلبانه، تعقیب و گریز، تماس فیزیکی محدود، لبخند زدن و خندیدن از ویژگی های رایج پرخاشگری بازیگوش است.
در این چارچوب از درک، جنگ بازی و اسباب بازی های جنگی را می توان اجزای بازی اجتماعی نمایشی در نظر گرفت. از جمله مضامین نمایشی تهاجمی مانند جنگ و جنگ، به منظور حمایت موثرتر از بازی.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.